domingo, octubre 08, 2006

Un mensaje sorprendente

 Todo empezo cuando Pilar envio este mensaje, asi  de facil

Hola,
Como sabéis, ando metida en una nueva novela de ástures y romanos. Y, aunque ya tuve, apetezme faer la ruta de nuevo, antes de que la nieve se eche encima. Pero resulta que ye una travesia, no se puede ir en coche. Asi que toi intentando llenar un autobús de amigos y amigues con ganes de echar un día en el monte.
Sería el domingo 15 de octubre, pa salir a las 8 la mañana dende Xixón a Pendiella (cerca Busdongo, alli se empieza) . Caminar pol cordal de Curriechos, ver los campamentos astur y romanu y baxar pa Santibañez de Muries, onde nos recueye el autobus de nuevo.
Si dalgún o dalguna tien interés, armamos una guapa.
Besos
PD.: La explicación histórica va incluida nel preciu, que será lo que cueste el autobús a escote pericote.











4 comentarios:

Anónimo dijo...

Si el día fue guapu abondo, el poder digitalizalu y´entovia mas prestoso y guzmialu pol furaquín de la ñét pa los collacios ye pa que naide s´escaezca y da-i llambiotaes hasta que la PSV edite, que ye lo que tien que facer de seguío. Un saludo a los 18 astures y 6 romanos.
El Rafita

Pilar Sánchez Vicente dijo...

Bueno, bueno, Moreno, yo de mayor quiero ser como tu. Esto ye lo meyor: la cooperativa. O el trabayu en rede, que no ye lo mesmu que enredar nel trabayu.
Toi ahora nel tren describiendo el camín y préstame repensalu y desfacelu, sorprendeme y extasiame otra vegada.
Pero digo yo, Rafita, ¿quienes son los 6 romanos' ¡¡Si sólu nos ficieron tres rehenes!! (lliberamoslos, eso si)

Rafael dijo...

Pilarina, ... debe ser que con mi fatiga conté de más los rehenes de su propia fatiga, pero que al final el tren de la bruxa los rescató ye un fechu.
Voy a cenar que ya me toca.

Anónimo dijo...

Pero faltó J. Vega para hacer una buena crónica.